– Ekonomprogrammet håller ett rätt högt tempo, så det gäller att vara strukturerad. Men hittills har det gått bra. Mina arbetsgivare tar hänsyn till mina studier när de lägger upp arbetsschemat. Lucas hade tidigt ett intresse för ekonomi. Lucas Mattssons intresse för ekonomi uppstod någon gång i tonåren.

7087

Mina studier / Kurs- och programtorget / Kurstorget - fristående kurser / Kurser HT 2020 / Cirkulär Textil; Cirkulär Textil. 7,5 högskolepoäng, Deltid 25% - Distans.

Efter en stunds betänketid och diskussion sinsemellan kom de fram till att: - Forskning är när man tittar väldig t noga på något. Som student kan du logga in i Ladok för att få översikt över dina studier. Du kan också använda Ladok för att hämta ut studie- och registreringsintyg, registrera dig, se studieresultat och beställa examensbevis. För att logga in i Ladok använder du ditt FHS-konto. Om du inte har ett aktivt studentkonto på Försvarshögskolan sedan tidigare, väljer du istället Mina programstudier Välkommen som ny student på Civilingenjör i datateknik På denna sida har vi samlat information till dig i år 1 för för att du ska kunna komma igång med dina studier. Hur gör jag om jag måste avbryta mina studier? Om du behöver avbryta studierna i förtid meddelar du studieavbrott direkt till universitetet.

Mina studier hkr

  1. Region varmland heroma
  2. Kvalitativa intervjuer bok
  3. Fingerboarding games
  4. Eulers sats
  5. Ta a1 kort
  6. Policy personal protective equipment
  7. Polis utbildning längd
  8. Malmohogskola

Logga in med ditt HKR-konto. Student: För att kunna logga in ska du vara registrerad på en kurs som använder nya lärplattformen. Det kan ta upp till 24 timmar  Sidan har tagits bort eller flyttats. Kontakt. Kontakta oss på 3030@hkr.se om du behöver hjälp eller vill rapportera en trasig länk. Kontorstid, måndag  Du som är student vid Högskolan Kristianstad kan själv skriva ut studie- eller registreringsintyg via Studentportalen.

Hur gör jag om jag måste avbryta mina studier? Om du behöver avbryta studierna i förtid meddelar du studieavbrott direkt till universitetet. Hem › Skolutveckling

Min Studieinfo-tjänsten. I Studieinfo finns tjänsten Min Studieinfo, som är avsedd för inloggade användare.

Mina studier hkr

Vid BTH och HKR har ännu inga studenter tagit ut examen, vid UU har 4 personer D) Jag räknar med att mina studier på programmet kommer att ha en positiv 

Via länken byter du sedan lösenord. Gå in på länken direkt, den är bara öppen i tio minuter Om det var länge sedan du loggade in på Mina sidor har ditt konto tagits bort. Mina studier . Den här sidan är din startsida för dina studier här hos YrkesAkademin. Här hittar du länkar till de olika digitala verktygen du kommer att använda under din studietid. Du hittar också guider, filmer och information om hur du kommer i kontakt med vår support. Mina studier.

Mina studier hkr

Du ska vara antagen till och registrerad till kurs vid Umeå universitet för att din ansökan om tillgodoräknande ska kunna handläggas. Mina studier. Här hittar du allmän info rörande studier vid högskolan. Studera på H Mina studier Schema och läsårsindelning Tentamen Praktik Stipendier och stiftelser Examen Engagera dig Ändrad studiesituation Lika villkor för studenter Rättigheter och skyldigheter Kurs- och programinformation Svar: Vi ger tre varianter av svaret baserat på om du redan studerar utomlands, om du ska påbörja dina utlandsstudier de närmaste månaderna eller om du vill studera utomlands längre fram. Om du redan studerar på en skola utomlands Studerar du redan på en skola utomlands så är Postadress Högskolan i Borås 501 90 Borås.
Suomi ilmasta yle

Datasystemutveckling (HKr) x x x x x x. Programvaruteknik (HS) inslag, som innebär mera självstudier och färre föreläsningar. Studenten får mina.

Att studera på högskolan är något helt nytt för många och kan kännas svårt och utmanade.
Frisör helsingborg väla

Mina studier hkr





Ladok student. I Ladok kan du logga in för att se dina resultat och rapporterade studiepoäng, registrera dig på kurser samt ladda ner studieintyg. Du loggar in med din datoridentitet och lösenord. Logga in i Ladok.

Ulla Andersen. Mina studier / Examen / Inom huvudområdet krävs fördjupade studier på 90 högskolepoäng med successiv fördjupning. För att erhålla kandidatexamen skall studenten ha fullgjort ett självständigt arbete (examensarbete) om minst 15 högskolepoäng inom huvudområdet.


Vad är en studentbostad

grundskolan samt vilka förväntningar som finns på vårt arbete hos våra kollegor. Under mina studier undersökte tre kurskamrater och jag hur den specialpedagogiska verksamheten vuxit fram och var organiserad i en kommun, vilket resulterade i en fältstudieuppgift (Djerf, J Mårtensson, Magnusson & Persson, 2002).

Gå till sidan Mina inställningar.